Klantervaringen met REDDY-vestigingen Jouw mening telt!

Nu evalueren

Evaluaties 74
4,5

Wat hebben onze klanten te vertellen over hun ervaringen met REDDY Keukens? We tonen je hieronder alle feedback, die we tot nu toe over de REDDY-vestigingen in heel Nederland hebben ontvangen. De reviews die we hebben gekregen zijn onder andere afkomstig via het onafhankelijke reviewplatform feedbackcompany.com. Zo krijg je alvast een eerste beeld van de service die REDDY Keukens te bieden heeft.

Mocht je zelf trouwens al klant zijn bij een REDDY-vestiging maar deze nog niet beoordeeld hebben, dan kijken we uit naar jouw ervaring. Jouw beoordeling helpt ons immers onze service en ons aanbod verder te verbeteren.

1,0

Waardeloze nazorg na slordige installatie met schade tot gevolg

December 2013 heb ik mijn keuken uitgezocht bij Reddy Keukens in Helmond. Zoals je mag verwachten voelde ik mij serieus genomen bij de aanschaf van mijn keuken van een kleine €20.000 februari 2014 is de keuken geleverd en geïnstalleerd. Een paar maanden later bleek dat ik schimmelvorming had bij de aansluiting van de vaatwasserkraan. Niet goed aangedraaid, alsnog gedaan en na het drogen van de vochtplek is na 2 maanden ongeveer de muur opnieuw gestuct, prima opgelost dus. Anderhalf jaar na ingebruikname van de keuken heb ik een barst geconstateerd in het keramische aanrechtblad. Reddy stuurt de leverancier van het blad om te beoordelen wat er aan de hand is. 6 maanden later nog steeds niks gehoord over de afhandeling van deze klacht. Toch maar eens zelf gebeld met leverancier van het blad. Die gaf aan richting Reddy Helmond te hebben terug gekoppeld. Ik had nooit meer wat van Reddy vernomen. Conclusie, het was mijn eigen fout dat het blad was gebarsten, ik zou er op gestaan of gezeten hebben, anders had het blad niet kunnen barsten. Bewijs dan maar eens dat je dat niet hebt gedaan. Omdat het een barst betreft die niet heel zichtbaar is, heb ik het erbij laten zitten. Januari 2017, inmiddels twee en half jaar gelden, er zijn scheuren/barsten ontstaan in mijn kookeiland tussen de uitsparingen in het blad waar mijn Pittcoocking unit in is gemonteerd. De leverancier van Pittcooking komt langs en schrijft een rapport dat er verschillende montagefouten zijn gemaakt. Er gebeurt vervolgens lange tijd niks. Als ik niet zelf met Reddy bel of mail, hoor ik niks meer. De fabrikant van het blad (Dekker) komt ook weer kijken. Dekker zegt weer dat het niet hun fout is en een Reddy medewerker die mee is, zegt ook dat het niet hun fout is. Uiteindelijk is het blad toch vervangen, maar bij verwijdering van het kapotte blad is een keramische zijwand, waar het blad op leunt flink beschadigd. Tevens blijkt het nieuw blad een halve centimeter dunner waardoor nu een gapend gat zit tussen het blad en de smetplint. Reddy zegt dat er een nieuwe zijwand komt, omdat deze zo beschadigd is. Ik dring erop aan dat ook wat aan het gapende gat moet worden gedaan. Wederom hoor ik maanden niks en moet ik zelf weer contact opnemen. 'Oh', wordt er gezegd, 'is het nog niet opgelost?" Nee, en wat blijkt, de zijwand is nog niet eens besteld. Weer maanden later komt Reddy met de fabrikant van het blad Dekker met een nieuwe zijwand. Wat blijkt, ook dit is een halve cm dunner waardoor ik nu naast een gapend gat met de smetplint ook nog een oversteek van het blad heb. Het moet worden opgelost zeg ik en dat vinden beide heren ook. Echter vinden ze beide niet dat ze iets verkeerd hebben gedaan. Inmiddels is dat nog steeds niet gebeurd, Reddy schermt iedere keer dat Dekker over de brug moet komen, maar ik heb natuurlijk de keuken bij Reddy gekocht en ik heb niks met hun leverancier te maken. Inmiddels is het nog steeds niet opgelost en ligt het aanrechtblad van het keukeneiland al anderhalf jaar los op de zijwand die ook los staat en moet ik mijn kookeiland regelmatig recht duwen om te voorkomen dat het geheel in elkaar dondert. Van Reddy hoor ik nog steeds niks en ik heb dan na bijna 4 jaar aan klachten die niet zijn opgelost, over een keuken die 5 en half jaar oud is, mijn rechtsbijstand verzekering ingeschakeld. Ben er nu helemaal klaar mee, schandalig nazorg van Reddy Helmond. Ik zal dan ook niemand aanraden om hier zijn/haar keuken aan te schaffen.


Klantervaringen met REDDY Keukens Helmond

Bron: guestbook

5,0

Hele fijne goede ervaring. Geen pushers,...

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf: Hele fijne goede ervaring. Geen pushers, en konden alles rustig op ons gemak bespreken thuis Werden niet nagebeld of we al hadden besloten. Ook hebben we verschillende dingen aangepast en voelde me schuldig omdat we telkens iets anders wilde, maar hun hebben me dat gevoel helemaal niet gegeven. Ook achteraf waren er een paar dingetjes niet zoals het hoorde maar dit is tot in de laatste puntjes keurig opgelost, dus top service en alleen maar lof Ook voelde we ons er ontzettend op ons gemak en leek of we er al jaren over de vloer kwamen. Sterke punten De opdringerigheid was hier helemaal NIET Voordat we reddy bezochten hebben we andere keuken zaken bezocht en wat ons enorm stoorde was de opdringerigheid. Bij Reddy totaal niet Verbeterpunten of tips Nee precies blijven doen wat jullie doen! Beveelt u dit bedrijf aan Ja Levertijd 5,0 Assortiment 4,5 Klantvriendelijk-heid 5,0 Deskundig advies 4,5 Afhalen / bezorgen 5,0 Winkel-uitstraling 4,5 Prijs / kwaliteit verhouding 5,0 Eindoordeel 5,0


Klantervaringen met REDDY Keukens Helmond

Bron: feedbackcompany

5,0

Goed en vriendelijk geholpen (zelfs...

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf: Goed en vriendelijk geholpen (zelfs toen er wat problemen waren, veroorzaakt door de aannemer). Sterke punten Klantgerichtheid. Verbeterpunten of tips Niet echt. Beveelt u dit bedrijf aan Ja Prijs / kwaliteit verhouding 4,5 Deskundig advies 4,5 Levertijd 3,5 Klantvriendelijk-heid 5,0 Winkel-uitstraling 4,5 Assortiment 4,0 Afhalen / bezorgen 4,0 Eindoordeel 4,5


Klantervaringen met REDDY Keukens Helmond

Bron: feedbackcompany

5,0

Goed????

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf: Goed???? Verbeterpunten of tips Zal niet weten Sterke punten Vriendelijk Beveelt u dit bedrijf aan Ja Afhalen / bezorgen 5,0 Winkel-uitstraling 5,0 Prijs / kwaliteit verhouding 5,0 Deskundig advies 5,0 Levertijd 5,0 Assortiment 5,0 Klantvriendelijk-heid 5,0 Eindoordeel 5,0


Klantervaringen met REDDY Keukens Helmond

Bron: feedbackcompany

4,0

Mooie keuken geleverd en vriendelijk...

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf: Mooie keuken geleverd en vriendelijk personeel Sterke punten Vriendelijk personeel Beveelt u dit bedrijf aan Ja Levertijd 3,5 Klantvriendelijk-heid 5,0 Afhalen / bezorgen 4,0 Prijs / kwaliteit verhouding 4,0 Deskundig advies 4,0 Assortiment 4,0 Winkel-uitstraling 4,0 Eindoordeel 4,0


Klantervaringen met REDDY Keukens Helmond

Bron: feedbackcompany

Gelukkige klanten zijn tenslotte de beste vorm van reclame. Daarom zijn we altijd zo blij om de ervaringen van onze klanten met hun keuken van REDDY te vernemen. We streven er dan ook elke dag naar om onze klanten door een hoge kwaliteit, een prima service en voordelige prijzen tevreden te stellen. En daar slagen we ook in: Meer dan 80 procent van alle REDDY-klanten komen bij ons terecht op aanraden van vrienden of kennissen om zich door onze medewerkers te laten adviseren bij hun keuze van keuken.