REDDY KEUKENS ZEEWOLDE

ONDERNEMER TUNCAY OCAK EN ZIJN TEAM STAAN VIJF DAGEN IN DE WEEK VOOR JE KLAAR

Je nieuwe keuken kopen doe je natuurlijk bij REDDY Keukens Zeewolde. De zoektocht naar een nieuwe keuken begint vaak met ideeën en wensen. Ieder mens heeft een ander idee bij zijn of haar droomkeuken. Of dit nu een greeploze keuken, moderne keuken, design keuken of een landelijke keukens is. Bij REDDY zijn de mogelijkheden eindeloos. Wij helpen je graag en gaan we samen met jou op zoek naar de beste invulling van je nieuwe keuken. Wij luisteren naar je wensen en maken een offerte op maat met direct een scherpe nettoprijs. Onderhandelen is bij ons dus niet nodig!

Niet alleen in Zeewolde plaatsen wij nieuwe keukens, ook zijn wij geregeld te vinden in Harderwijk, Almere en Nijkerk.

Snel tot ziens bij REDDY Keukens Zeewolde!

DIT VINDEN

ONZE KLANTEN

starstarstarstarstar
5,00 Sterren uit 14 beoordelingen

Beoordeel ons op Google, Qasa en Feedback Company

star star star star star

Zeer fijne mensen en erg vakkundig. Geven tot het einde advies en tips. Denken echt met je mee. Het resultaat een geweldig mooie keuken. Top????

Bron: Google

star star star star star

Levering conform afspraak en goede monteurs. Zeer minutieus gewerkt. Zeer tevreden met het resultaat.

Bron: Google

star star star star star

Uitstekend bedrijf. Zeer kundige eigenaar/verkoper. Denkt mee, nette prijs. Goede communicatie. En ook een perfecte service. Paar restpuntjes werden keurig opgelost. Aanrader om hier uw keuken te kopen. ????

Bron: Google

star star star star star

Fijne zaak, mooie showroom maar bovenal zeer vakkundig advies. Goede service en mensen die met je meedenken om een mooie keuken te ontwerpen. Kortom zeker een aanrader.

Bron: Google

star star star star star

Fijne ervaring

Bron: feedbackcompany

star star star star star

Zeker aan te bevelen, nette prijsstelling en kundig advies. Komen alle afspraken na. Eventuele problemen worden direct opgepakt en opgelost.

Bron: Google

star

Samenvattend: 1 grote teleurstelling, het liefste zouden we nu de gehele keuken laten verwijderen en ergens anders dezelfde keuken kopen. Eerste gesprekken waren zeer prettig, we hadden eigenlijk al helemaal de keuken uitgedacht die we wilden dus de tekening was snel gemaakt. De wens om een kookplaat met 5 pitten en onderafzuiging te combineren met bovenkastjes kenbaar gemaakt, waarop het advies van eigenaar Daniël kwam dat dit ook prima ging met een kookplaat gecombineerd met afzuigkap. Het verschil in prijs besteed aan een cooker met meer opties. Vooraf moesten we in 1x het gehele bedrag betalen, maar het contact liep zo vlot dat we hier geen problemen in zagen. Op de dag vd levering, 30 november, bleken 2 ovens, 1 koelkast en de vaatwasser niet leverbaar. Er werd netjes een tijdelijke oven en vaatwasser geleverd, top service. We waren nog vol goede moed. Daniël (eigenaar) kwam ook kijken en zei dat alles goed in orde zou komen. De installateurs van DNKZ hadden blijkbaar moeite om het keukenblad te monteren en hebben de bevestigingspunten eraf geslepen, waardoor het blad niet meer goed aan elkaar te krijgen is en los ligt. De 2 monteurs hadden de 1e dag veel zaken niet goed gemonteerd, de 2e dag kregen we een andere monteur, die zich bij binnenkomst "kapot schrok". Hij is 3/4 dag bezig geweest met herstellen van fouten vd 1e dag in plaats van wat afrondende zaken zoals hij dacht te komen doen en heeft dit ook gemeld bij DNKZ. Er was dan ook een 3e dag nodig. Er waren diverse zaken niet in orde, moest van alles besteld worden (scharnieren, kromme deur, afdeklat, snoertje voor de lampen, beugel voor montage van het werkblad omdat ze dit op de 1e dag hadden doorgeslepen). We waren op dat moment nog positief gestemd, monteur Olaf had ons netjes geholpen en deed zijn best alles te herstellen en wat wel klaar was zag er goed uit. Bij de montage bleek dat onze cooker achter de keuken kon worden geplaatst omdat hier genoeg ruimte voor is, (kwestie van vooraf berekenen?) maar we kregen een halve lade geleverd omdat de cooker daar zou moeten staan. Dit had Daniël echter kunnen weten want hij had ons al gemeld dat hij thuis ook de cooker achter de keuken had staan. De lade van 90cm onder de wasbak had een uitsparing voor een sifon van maar liefst 70cm breed, leek ons ook niet helemaal de bedoeling aangezien dit slechts een cm of 8 hoeft te zijn. We hebben dit gemeld bij Daniël en kregen als reactie dat we voor €800,- nieuwe lades konden bestellen. Het verkeerde advies qua afzuiging werd gelukkig wel meteen erkend en we kregen een voorstel om dit aan te passen, de kookplaat en afzuigkap retour, nieuwe bovenkast en een tegemoetkoming van €1200,-. Wij zouden dan zelf een nieuwe kookplaat kopen en Reddy Keukens zou zorgen voor de montage, echter zijn we hierdoor wel €900,- meer kwijt omdat de kookplaat met afzuiging naar beneden duurder is. De eigenaar stuurde een nieuwe medewerker naar ons (werkte er net 1.5 week). Hij schrok zichtbaar van de situatie en gaf aan dat wij geen irreële zaken vroegen. Ik denk dat we hier wel met een bos bloemen en een taart langs mogen komen als alles weer in orde is waren zijn letterlijke woorden. We dachten dat nu alles geregeld zou gaan worden. Twee dagen later reageerde hij per mail, met de mededeling dat hij het besproken had met Daniël en die bleef bij zijn standpunt dat wij €800,- moesten betalen voor de lades en dat hij geen hogere tegemoetkoming hoefde te betalen. Na telefonisch contact met de medewerker (die wel echt zijn best wilde doen maar totaal werd teruggefloten door Daniël) belde ik Daniël zelf op. Aangezien wij van mening waren dat de lades niet door een andere situatie of wens vanuit ons kwam maar door foutieve berekening heb ik dit telefonisch gemeld bij Daniël. Hierop kreeg ik als antwoord (!!!) "Het mag bij jullie niks kosten toch"? Totaal verbijsterd door deze reactie, want we hadden toch 'gewoon' een keuken gekocht van €25.800,- . De irritatie nam toe en op mijn vraag waarom ik geen reactie kreeg, hij niet terugbelde én hij een medewerker langs stuurt die niks mag beslissen en waarvan zijn mening blijkbaar er niet toe doet dus hij had beter zelf langs kunnen komen, kreeg ik wederom een bizar antwoord: "ik heb geen tijd voor jullie want ben bezig met opzetten van een ander bedrijf en inrichten van mijn magazijn". Ik werk van 08 tot 20 en heb echt geen tijd. Hierop was mijn antwoord had dit alsjeblieft van tevoren gezegd dan hadden we onze keuken wel ergens anders gekocht. De vaatwasser had zo'n lange levertijd dat we maar hebben gecancelled, in de eerste week van December, de €1100,- die we al betaald hadden moeten we vandaag (28-01) nog steeds terug krijgen. Na een flinke discussie aan de telefoon met Daniël gaf hij aan de lades dan maar te betalen en dat we verder alleen met Toine moesten regelen. De dingen die besteld zouden zijn op 03-12, bleken nu nog steeds pas binnen te komen rond week 9, de 1e week van Maart terwijl de keuken geplaatst is op 30-11. Toine gaf aan dat in week 9 een monteur kon komen om de overige zaken te monteren en in week 8 een monteur om de kookplaat te plaatsen. Onze eigen aannemer zei dat hij dit wel meteen kon doen omdat we anders weer weken lang moesten wachten, hiermee ging Daniël akkoord. Het verlengsnoertje voor de spotjes met een levertijd van 3 maanden had hij gelukkig gewoon op voorraad. Na de toezegging dat we in ieder geval snel het geld vd vaatwasser terug zouden krijgen zijn we alweer 1.5 week verder en hebben we wederom niks ontvangen of gehoord. Kortom, we voelen ons behoorlijk geschoffeerd door een eigenaar van Reddy keukens die duidelijk laat merken na de verkoop niks meer om zijn klanten te geven. Samenvattend hebben we 2 maanden verder een keuken die totaal niet af is, een keukenblad dat provisorisch moet worden vastgemaakt, €4500,- die we nog terug moeten krijgen en een kookplaat die we al zelf hebben moeten betalen én laten installeren omdat dit pas eind februari zou kunnen. Over de manier waarop we telefonisch te woord zijn gestaan door Daniël hebben we werkelijk geen goed woord over. Als dit de manier is waarop Reddy Keukens met zijn klanten omgaat dan kan ik werkelijk niemand adviseren om daar ooit nog een keuken te kopen. Een totale deceptie, de oplevering van je keuken zou een moment moeten zijn waarna je kan genieten, het is nu slechts een bron van frustratie geworden waarbij we 100% spijt hebben dat we ooit met deze zaak in zee zijn gegaan. Het wachten is nu dan ook op de verdere afhandeling, het is maar te hopen dat in week 9 wél alles in orde gemaakt gaat worden en we ons geld eindelijk weer terug krijgen.... We hebben er weinig vertrouwen meer in en balen van de extra kosten die we nu hebben puur en alleen door het foute advies van Daniël zelf. Hij geeft de fout toe maar vervolgens zijn wij wel €900,- meer kwijt.

Bron: Qasa

star star star star star

Mooie zaak!

Bron: Google

REDDY Keukens | Duitse Keuken Dagen - Ontdek jouw favoriete keuken.
Duitse
Keuken Dagen

Ontdek jouw favoriete keuken.

Ontwerp zelf
jouw nieuwe keuken

Stel stap voor stap jouw droomkeuken samen.

REDDY Küchen Küchenratgeber
Nu gratis:
REDDY Keukengids

Tips, informatie en inspiratie.

REDDY Küchen Ausstellungsküchen im Angebot
Extra scherp geprijsd:
Showroomkeukens

Vind jouw droomkeuken!

alt text

Contact

REDDY Keukens Zeewolde
Bolwerk 3
3895 BX Zeewolde

Openingstijden

NEEM EEN KIJKJE IN ONZE SHOWROOM

Ben je nieuwsgierig naar REDDY Keukens Zeewolde?
Maak dan een virtuele tour door onze showroom.

GEREA­LISEERDE KEUKENS ZEEWOLDE

Functionele en esthetische eilandkeuken

REDDY KEUKENS
ZEEWOLDE

UNIEKE ESTHETISCHE EILANDKEUKEN
ZEEWOLDE

Moderne witte greeploze keuken

REDDY KEUKENS
ZEEWOLDE

MODERNE WITTE GREEPLOZE KEUKEN
ZEEWOLDE

Moderne grijze hoekkeuken

REDDY KEUKENS
ZEEWOLDE

MODERNE ELEGANTE HOEKKEUKEN
HARDERWIJK

Moderne hoekkeuken met een stijlvol bargedeelte

REDDY KEUKENS
ZEEWOLDE

HOEKKEUKEN MET BARGEDEELTE
ZEEWOLDE

Landelijke U-keuken met hoge kastenwand

REDDY KEUKENS
ZEEWOLDE

LANDELIJKE U-KEUKEN MET KASTENWAND
ZEEWOLDE

TEAM REDDY KEUKENS IN ZEEWOLDE

IMPRESSIE REDDY KEUKENS ZEEWOLDE

Wij zijn er voor je!

  • in onze Showroom

  • per E-Mail

  • per Telefoon