Wat klanten vinden van
REDDY Keukens Helmond
Sorteren:
Driessen
17.01.2025
Dankzij het creatief meedenken van...
Bron: feedbackcompany
Fred
17.10.2024
professioneel en vriendelijk
Bron: feedbackcompany
Daverijper
19.09.2024
Wij zijn zeer tevreden over...
Bron: feedbackcompany
Khadija
15.09.2024
Hebben op meerdere vlakken een...
Bron: feedbackcompany
Erik
29.06.2024
In 2020 onze keuken gekocht...
Bron: feedbackcompany
Familie van Kessel
07.06.2024
Wij zijn zeer positief en...
Bron: feedbackcompany
Lieke Boshoven
05.06.2024
Zeer positieve ervaring. Er wordt...
Bron: feedbackcompany
Jos Schwirtz
21.02.2024
In september binnen gelopen voor...
Bron: feedbackcompany
G. W. uit Helmond
17.12.2023
Erg blij met de nieuwe...
Bron: feedbackcompany
Marga ruis
09.12.2023
Zeer persoonlijk advies zeer goede...
Bron: feedbackcompany
Lensen
24.10.2023
Goede samenwerking vanaf het eerste...
Bron: feedbackcompany
Reddy keukens Helmond
30.08.2023
Geweldige service en goed meegedacht...
Bron: feedbackcompany
Dekkers
28.04.2023
Perfecte keuken vakkundig geplaatst
Bron: feedbackcompany
Dekkers
26.04.2023
Een fantastische service, mooi ontwerp van de keuken. Vakkundig geplaatst. Wat beloofd wordt wordt gedaan. We zijn heel erg tevreden over de keuken en bevelen het iedereen aan. Topbedrijf!
Bron: Qasa
Anita Vrijsen
23.01.2023
Prachtige keuken gekocht en dik...
Bron: feedbackcompany
Jarno Arts
08.01.2023
Wij hebben een super mooie...
Bron: feedbackcompany
Dick
02.01.2023
Goed advies, enthousiast personeel, duidelijk...
Bron: feedbackcompany
Roberto
23.11.2022
Wij zijn erg blij met...
Bron: feedbackcompany
John en Angelique Exel
12.11.2022
Zeer goede service verleend door...
Bron: feedbackcompany
Rakesh Pahlad
09.11.2022
Wederom perfect geholpen, goed deskundig...
Bron: feedbackcompany
Frank
30.10.2022
Martijn moet je hebben!
Bron: feedbackcompany
Roy
19.10.2022
In het kort de problemen omschrijven zal lastig zijn. Wat een ellende hebben wij met dit bedrijf gehad! Ze verdienen niet meer dan 1 ster. Via de algemeen directeur van de MHK-groep hebben we met veel pijn en moeite het grootste gedeelte op weten te lossen. We een ander bedrijf de schade laten herstellen en wachten nu alleen nog op 200,- die we terugkrijgen. De creditfactuur hebben we twee weken geleden ontvangen, maar de betaling laat op zich wachten.
Bron: Qasa
Arie en kristel Janssen de Groot
14.10.2022
Zeer goed
Bron: feedbackcompany
Annelie Kerstens
11.10.2022
Hele goede, klantvriendelijke ervaring. Goed...
Bron: feedbackcompany
J. Van Duijnhoven
03.08.2022
Wij zijn erg blij met...
Bron: feedbackcompany
Jeroen en Kirstin
08.07.2022
Missie droomkeuken geslaagd
Bron: feedbackcompany
S.V., Meijel 5768CB
22.06.2022
Wij hebben bij Reddy in Helmond onze keuken uitgezocht en werden daar zeer goed geadviseerd door Martijn en daarom werd de keuken dan ook meteen besteld door ons. In de uitloop van de coronaperiode werd de keuken geplaatst. Omdat een monteur was uit gevallen kwam de eigenaar Hans zelf mee monteren ( nauwkeurig en een vakman). Vanwege chiptekort werden enkele apparaten wat later geleverd en gemonteerd. Dit was niet zo een probleem omdat we konden koken en de koelkast wel geleverd was. Tijdens de montage bleek dat de afvoer van de afzuigkap in het plafond niet op de juiste maat zat. Dit was niet zichtbaar tijdens het inmeten. Ook dit probleem is door Reddy naar volle tevredenheid opgelost. Ondanks paar hobbels toch 5 * voor Reddy omdat ze alles in goed overleg prima hebben gemonteerd. Super tevreden over de geleverde keuken.
Bron: guestbook
Jan van den Berkmortel
18.06.2022
We hebben onlangs een nieuwe...
Bron: feedbackcompany
Chantal Van den Bijgaart
17.05.2022
MARTIJN IS EEN TOPPER !!
Bron: feedbackcompany
Wendy
15.05.2022
Goede service niet opdringerig lossen...
Bron: feedbackcompany
M. Van den Heuvel
13.05.2022
De eerste vraag van mij...
Bron: feedbackcompany
M Vankan
11.05.2022
Positief
Bron: feedbackcompany
Mieke Wildenberg
11.05.2022
Los keukenblok
Bron: feedbackcompany
Calissa
11.05.2022
Fijn geholpen!
Bron: feedbackcompany
Frank
24.04.2022
We hadden veel keuken speciaalzaken...
Bron: feedbackcompany
Nick
03.04.2022
We zijn uitstekend tevreden over...
Bron: feedbackcompany
Verge
16.03.2022
Slecht nadat we tot de...
Bron: feedbackcompany
Lhoest
23.09.2021
In den beginne was alles...
Bron: feedbackcompany
Harm Renders
28.06.2021
Zeer nette keuken gekocht, goeie...
Bron: feedbackcompany
Vd Zanden
06.03.2021
Professioneel
Bron: feedbackcompany
Heidi
17.02.2021
Zijn goed geholpen door leuke...
Bron: feedbackcompany
Karin v.d. Nieuwenhof
03.02.2021
Zeer goed! Goede service en...
Bron: feedbackcompany
Verhees
02.02.2021
Wij zijn heel tevreden met...
Bron: feedbackcompany
Mart Kuijpers
07.01.2021
Goed
Bron: feedbackcompany
Jos Nooijen
13.10.2020
In december 2019 een showroomkeuken...
Bron: feedbackcompany
jan
03.10.2020
goed
Bron: feedbackcompany
Laurens Meulendijks
23.09.2020
Zeer positieve ervaring. Klantvriendelijk, goede...
Bron: feedbackcompany
Erik
23.09.2020
Goed
Bron: feedbackcompany
Stultiens
27.02.2020
Slechte ervaring
Bron: feedbackcompany
Erik Cox
14.02.2020
Bevlogen adviseurs.
Bron: feedbackcompany
R.M.Braat
07.02.2020
Ik ben zeer tevreden met...
Bron: feedbackcompany
De heer Douze
21.01.2020
Goede service
Bron: feedbackcompany
anonymous
20.01.2020
goed
Bron: feedbackcompany
Khurshed
02.01.2020
Amazing experience, especially William was...
Bron: feedbackcompany
Jeffrey de Wit
30.12.2019
Klantgericht
Bron: feedbackcompany
Verandaci B.V.
07.12.2019
Keuken geplaatst in onze kantine...
Bron: feedbackcompany
Elvan
06.12.2019
klantvriendelijk en proberen mee te...
Bron: feedbackcompany
W.J Voskuilen
03.12.2019
Deskundige, vriendelijke verkoper. De resultaten...
Bron: feedbackcompany
anonymous
01.12.2019
Hartstikke fijn geholpen en niet...
Bron: feedbackcompany
N Tempelaars
28.11.2019
Fijn personeel. Goede kwaliteit/prijs verhouding....
Bron: feedbackcompany
carlo van kessel
14.11.2019
goed
Bron: feedbackcompany
Jeroen van Dijck
07.11.2019
Vriendelijk personeel
Bron: feedbackcompany
Christine Stadman-Wellens
02.11.2019
Aller eerst wij hebben bij...
Bron: feedbackcompany
AB
02.11.2019
Na 8 maanden is eindelijk de keuken af. In januari 2019 besluiten we na meerdere keukenspeciaalzaken te hebben bezocht, terug te gaan naar Reddy keukens ,in Helmond. We hadden daar een goed gevoel en Hans ging mee in onze denk wijze, wat wij erg fijn vonden. Er waren verschillende afspraken gemaakt en de handtekening was gezet, de keuken zou in februari 2019 geleverd worden. Na 6 weken krijgen we een mail of dat we het restende bedrag wilde betalen, dit was echter niet de afspraak, wij zouden alles betalen als de keuken geleverd was. Dit was volgens Hans niet waar, deze afspraak was nooit gemaakt. Na verschillende mails en telefoontjes kwamen we tot een oplossing de keuken werd geleverd echter zonder de vaatwasser. Deze zou niet op voorraad zijn als dus Hans. We betaalde nadat de keuken was geleverd alleen niet het hele bedrag want de vaatwasser was nog niet geleverd. Nadat wij een deel hadden betaald was in een keer de vaatwasser binnen, en deze werd dan ook geleverd. De keuken werd geleverd met een foute koelkast kast, op deze kast hebben we langer moeten wachten dan de hele keuken bij elkaar. De keuken wordt maar half afgewerkt missen van een achter wand in de kast, plank in de kast, lade meenemers enz. Nadat de koelkast kast binnen was zijn er verschillende afspraken gemaakt om te leveren. Maar helaas op de afgesproken leverdagen kwam niemand of de dagen werden op het laatst afgezegd. Uiteindelijk werd de koelkast kast geleverd, echter men heeft niet de goede spullen bij waardoor ze niet alles kunnen afmaken. Weken gaan weer voorbij. Verschillende mails gestuurd maar deze worden niet gelezen en niet beantwoord. Na verschillende telefoontjes is Hans nooit aanwezig. Zijn collega moet alles oplossen en die weet naar zijn zeggen nergens van. Voor ons is er dan ook een zeer slechte communicatie onderling of ze doen maar als of ze niets van elkaar weten. Ze schuiven de problemen allemaal naar de klant toe. Nu is het november en eindelijk kunnen we genieten van onze nieuwe keuken. Wij adviseren dan ook koop nooit een keuken bij Reddy keukens Helmond, hoe mooi alles in het begin ook was zo slecht is alles nadat je je handtekening hebt gezet. Het onprofessionele gedrag van Hans is met geen pen te beschrijven.
Bron: Qasa
M.Huselman
21.10.2019
Over het algemeen vriendelijke en...
Bron: feedbackcompany
Luuk van Stiphout
17.10.2019
Na zeer goed advies heb...
Bron: feedbackcompany
anonymous
09.10.2019
Enige tijd geleden hier onze...
Bron: feedbackcompany
Harrie Geutjens
08.10.2019
Goede ontvangst en voldoende keuze. Na...
Bron: feedbackcompany
anonymous
01.10.2019
Zonder afspraak konden wij terecht...
Bron: feedbackcompany
Danielle van duppen
01.10.2019
We hadden een probleem met...
Bron: feedbackcompany
Steffie Tromp
26.09.2019
Goed
Bron: feedbackcompany
Jan
19.08.2019
In eerste instantie zeer goed...
Bron: feedbackcompany
anonymous
14.08.2019
wij zijn in februari bij...
Bron: feedbackcompany
Rick van bussel
24.07.2019
Goede klantenservice met vriendelijk en...
Bron: feedbackcompany
Ramon Zinken
21.07.2019
Waardeloze nazorg na slordige installatie...
Bron: feedbackcompany
R.Z., Venlo 5925
21.07.2019
December 2013 heb ik mijn keuken uitgezocht bij Reddy Keukens in Helmond. Zoals je mag verwachten voelde ik mij serieus genomen bij de aanschaf van mijn keuken van een kleine €20.000 februari 2014 is de keuken geleverd en geïnstalleerd. Een paar maanden later bleek dat ik schimmelvorming had bij de aansluiting van de vaatwasserkraan. Niet goed aangedraaid, alsnog gedaan en na het drogen van de vochtplek is na 2 maanden ongeveer de muur opnieuw gestuct, prima opgelost dus. Anderhalf jaar na ingebruikname van de keuken heb ik een barst geconstateerd in het keramische aanrechtblad. Reddy stuurt de leverancier van het blad om te beoordelen wat er aan de hand is. 6 maanden later nog steeds niks gehoord over de afhandeling van deze klacht. Toch maar eens zelf gebeld met leverancier van het blad. Die gaf aan richting Reddy Helmond te hebben terug gekoppeld. Ik had nooit meer wat van Reddy vernomen. Conclusie, het was mijn eigen fout dat het blad was gebarsten, ik zou er op gestaan of gezeten hebben, anders had het blad niet kunnen barsten. Bewijs dan maar eens dat je dat niet hebt gedaan. Omdat het een barst betreft die niet heel zichtbaar is, heb ik het erbij laten zitten. Januari 2017, inmiddels twee en half jaar gelden, er zijn scheuren/barsten ontstaan in mijn kookeiland tussen de uitsparingen in het blad waar mijn Pittcoocking unit in is gemonteerd. De leverancier van Pittcooking komt langs en schrijft een rapport dat er verschillende montagefouten zijn gemaakt. Er gebeurt vervolgens lange tijd niks. Als ik niet zelf met Reddy bel of mail, hoor ik niks meer. De fabrikant van het blad (Dekker) komt ook weer kijken. Dekker zegt weer dat het niet hun fout is en een Reddy medewerker die mee is, zegt ook dat het niet hun fout is. Uiteindelijk is het blad toch vervangen, maar bij verwijdering van het kapotte blad is een keramische zijwand, waar het blad op leunt flink beschadigd. Tevens blijkt het nieuw blad een halve centimeter dunner waardoor nu een gapend gat zit tussen het blad en de smetplint. Reddy zegt dat er een nieuwe zijwand komt, omdat deze zo beschadigd is. Ik dring erop aan dat ook wat aan het gapende gat moet worden gedaan. Wederom hoor ik maanden niks en moet ik zelf weer contact opnemen. 'Oh', wordt er gezegd, 'is het nog niet opgelost?" Nee, en wat blijkt, de zijwand is nog niet eens besteld. Weer maanden later komt Reddy met de fabrikant van het blad Dekker met een nieuwe zijwand. Wat blijkt, ook dit is een halve cm dunner waardoor ik nu naast een gapend gat met de smetplint ook nog een oversteek van het blad heb. Het moet worden opgelost zeg ik en dat vinden beide heren ook. Echter vinden ze beide niet dat ze iets verkeerd hebben gedaan. Inmiddels is dat nog steeds niet gebeurd, Reddy schermt iedere keer dat Dekker over de brug moet komen, maar ik heb natuurlijk de keuken bij Reddy gekocht en ik heb niks met hun leverancier te maken. Inmiddels is het nog steeds niet opgelost en ligt het aanrechtblad van het keukeneiland al anderhalf jaar los op de zijwand die ook los staat en moet ik mijn kookeiland regelmatig recht duwen om te voorkomen dat het geheel in elkaar dondert. Van Reddy hoor ik nog steeds niks en ik heb dan na bijna 4 jaar aan klachten die niet zijn opgelost, over een keuken die 5 en half jaar oud is, mijn rechtsbijstand verzekering ingeschakeld. Ben er nu helemaal klaar mee, schandalig nazorg van Reddy Helmond. Ik zal dan ook niemand aanraden om hier zijn/haar keuken aan te schaffen.
Bron: guestbook
Fam Reijerkerk
19.07.2019
Hele fijne goede ervaring. Geen pushers,...
Bron: feedbackcompany
anonymous
18.07.2019
Goed en vriendelijk geholpen (zelfs...
Bron: feedbackcompany
anonymous
18.07.2019
Goed????
Bron: feedbackcompany
Inge
28.06.2019
Mooie keuken geleverd en vriendelijk...
Bron: feedbackcompany
Fam. van Benthum
29.05.2019
We zijn uiterst tevreden over...
Bron: feedbackcompany
anonymous
27.05.2019
Goede ervaringen mee
Bron: feedbackcompany
anonymous
22.05.2019
We zijn netjes en vlot...
Bron: feedbackcompany
anonymous
14.05.2019
vlotte verkoper met een snelle...
Bron: feedbackcompany
anonymous
09.05.2019
Mijn ervaring met dit bedrijf...
Bron: feedbackcompany
Familie Cabar
04.05.2019
Echt een super bedrijf! Wel...
Bron: feedbackcompany
Y.tahiri
27.04.2019
Voordat wij bij Reddy Keukens...
Bron: feedbackcompany
Jan
01.04.2019
Vorig jaar keuken aangeschaft hier. In eerste instantie heel goed gevoel bij voornamelijk eigenaar Hans en meteen de zaak gedaan. De tijd hierna is met geen pen te beschrijven, afspraken werden niet nagekomen, nooit gemaakte afspraken worden via mail bevestigd om zich in te dekken, keuken te laat, monteur weggelopen vanwege missend klemmetje werkblad, noodkeukentje te laat geleverd en niet aangesloten, en uiteindelijk niet alles gekregen zoals het op de factuur beschreven staat en ook is ingemeten! Hoe positief het allemaal begon in de showroom, zo'n slechte nasmaak hebben wij er aan overgehouden. Blijf er weg, of dek je goed in door bijvoorbeeld niet alles te betalen voor dat het ook daadwerkelijk staat! Jammer want de keuken zelf is van prima kwaliteit.
Bron: Qasa
anonymous
12.03.2019
Als je een auto koop...
Bron: feedbackcompany
anonymous
01.03.2019
Je krijgt hier zeer deskundig...
Bron: feedbackcompany
Kerkhof
28.02.2019
Vriendelijke verkoopers
Bron: feedbackcompany
anonymous
27.02.2019
Geweldige service ! We zijn heel...
Bron: feedbackcompany
Wim goossens
27.02.2019
Super
Bron: feedbackcompany
Van veghel
14.02.2019
Super mooie keuken gekocht. Hele...
Bron: feedbackcompany
Familie Slagter
13.02.2019
Heel erg fijn geholpen door...
Bron: feedbackcompany
Bouwcenter. R.
13.02.2019
Alles is super .
Bron: feedbackcompany
anonymous
04.01.2019
Uitstekend. Duidelijk, vriendelijk, correct, probleemoplossend...
Bron: feedbackcompany
p.duitsman
28.12.2018
goede service, na het loslaten...
Bron: feedbackcompany
Recep Arslan
25.12.2018
Wij werden goed geholpen door...
Bron: feedbackcompany
anonymous
24.12.2018
Vriendelijk en duidelijk advies. Komt...
Bron: feedbackcompany
Mathjeu vervuurt
23.12.2018
Goede plaatsing en meedenkend vanuit...
Bron: feedbackcompany
C. Shala
23.12.2018
Nieuwe keuken gekocht en zeer...
Bron: feedbackcompany
anonymous
14.12.2018
Hans heeft ons goed geholpen....
Bron: feedbackcompany
Marc en Susan
14.12.2018
klantvriendelijk, goed advies, luisteren naar...
Bron: feedbackcompany
anonymous
13.12.2018
ruime zaak met voldoende gevarieerd...
Bron: feedbackcompany
anonymous
13.12.2018
Professioneel en deskundig
Bron: feedbackcompany
anonymous
13.12.2018
Goed advies en goede prijs/...
Bron: feedbackcompany
Babs
13.12.2018
Ik ben zeer prettig geholpen...
Bron: feedbackcompany
Ans Nelemans
12.12.2018
Ze denken echt met je...
Bron: feedbackcompany
Saskia hendix
04.12.2018
Ik heb echt een super...
Bron: feedbackcompany
M.V., Helmond 5703
11.11.2018
hans en team bedankt voor het juiste advies en de goede service en de super mooie keuken.
Bron: guestbook
F.V., Sevenum 5975
01.11.2018
Eindelijk, na 1jaar is de door ons bij Reddy Helmond uitgezochte en bestelde keuken klaar!! In jan. 2017 hebben we onze keuken uitgezocht en de opdrachtbevestiging getekend. Begin juli heeft Hans v/d Wetering in ons nieuwe huis de ruimte opgemeten en moest er 1 ladekast breder worden. Wijziging was geen probleem. De keuken is toen door Reddy bij de leverancier besteld. Op 31 aug. '17 hebben op dringend verzoek van ons, de nieuwe opdrachtbevestiging per mail ontvangen. Er waren diverse verschillen tussen de 1e en de 2e bevestiging. Op 3 sept. '17 hebben we hierover een mail gestuurd naar Hans met verzoek hier naar te kijken. 19 sept. '17 kregen we zijn antwoord: Keukenorder nagelopen, keuken stond in magazijn en voor zover Hans toen kon zien zag het er goed uit en klopte het zoals het hoort. Op 5 /6 okt.'17 is de keuken geplaatst. Toen de monteur klaar was zagen we tot onze verbazing dat het niet de keuken was die we in jan. besteld hadden. Omdat dat niet correct was, is op ons verzoek Hans v/d Wetering een paar dagen later komen kijken. We zijn toen samen tot de conclusie gekomen dat de leverancier inmiddels het model had gewijzigd. Hans wist dat niet!? en wij al helemaal niet!! De lades waren anders van hoogte, de plint was 10cm ipv 18,5cm, de kasthoogte was hoger, de smetplinten niet tot onder de vensterbank en de aanrecht was 2cm hoger dan door ons was aangegeven. We hebben toen in okt.'17 bij Reddy Helmond opnieuw een keuken uitgezocht die wel beantwoordde aan onze wensen! Plaatsing cq. verwisselen van de keuken zou ==>rond de jaarwisseling zijn. ==>Dit werd rond de carnaval en ==>uiteindelijk de week voor Pasen 17/18 april 2018 verwisseld. Dus 6 maanden later!! Afspraak was dat de hoogte van de smetplinten tot onder de vensterbank werd opgemeten en dan besteld. 3 maanden later op 16 juli '18 kwam Reddy met de plinten, maar deze pasten niet onder de vensterbank. Er zijn toen weer nieuwe plinten besteld. Weer 3 maanden later zijn op 8 okt'18 door monteur na nog wat afgezaagd te zijn eindelijk de smetplinten geplaats en was de keuken klaar !! Eindelijk!!! Over de keuken zijn we wel tevreden maar niet over: niet terugbellen, mails niet of laat beantwoorden, smoezen als we hebben nog niet alle kasten etc, etc. Wij zijn van mening dat als de communicatie beter was geweest en mails sneller en beter gelezen waren, veel ergernis en stress voor ons voorkomen had kunnen worden en geen 2 keukens hier geplaatst zouden zijn. Het is zeker geen reclame voor Reddy Helmond.
Bron: guestbook
Jeroen van Dijck
16.08.2018
Goed gesprek! Goed product.
Bron: feedbackcompany
Ingrid de bont
29.06.2018
Super
Bron: feedbackcompany
Linda Reijerkerk
29.06.2018
topmensen en topservice voorheen bij een...
Bron: feedbackcompany
anonymous
24.06.2018
Ik vond de samenwerking erg...
Bron: feedbackcompany
Korver
26.03.2018
Goede ervaring en heel netjes...
Bron: feedbackcompany
Michiel
18.11.2017
Wij zijn ontzettend goed geholpen bij Reddy Keukens Helmond. Wij hadden te maken met de bedrijfsleider Hans en hij heeft ons overal in het traject kundig, snel en prettig geholpen. Vanaf het begin hadden we een goed gevoel. Hans is oprecht en eerlijk en geen gladde verkoper, dat sprak ons meteen aan. De levering en montage van de keuken is zeer goed verlopen. Reddy was zelf nog zeer flexibel op het einde. 2 weken voor de montage wilde wij de datum van plaatsing een week naar achteren schuiven en dat ze hebben ze geregeld voor ons. Wij raden iedereen Reddy Helmond aan.
Bron: Qasa
anonymous
02.10.2017
Leuk klein bedrijf, spontane mensen....
Bron: feedbackcompany
H. van Neerven, Bakel
25.09.2017
Een prettige sfeer tijdens het...
Bron: feedbackcompany
Joop
03.09.2017
De inbouwapparatuur in onze 23...
Bron: feedbackcompany
Fam. Van Rooij
02.04.2017
Goede eerlijke prijs. Geen opdringerige...
Bron: feedbackcompany
Familie Arts
27.03.2017
Een keuken aanschaffen bleek bij...
Bron: feedbackcompany
J. Koolstra
24.03.2017
Niets dan positief zeer vriendelijke...
Bron: feedbackcompany
tom
22.03.2017
Goede ervaringen
Bron: feedbackcompany
Bankers P
20.03.2017
Prima ervaring. Deskundig en professioneel...
Bron: feedbackcompany
Theo Evers
09.03.2017
vriendelijk , snelle levering ,gemoedelijk.
Bron: feedbackcompany
Jos en Annemie Aarts
08.02.2017
Vanaf begin tot oplevering alles...
Bron: feedbackcompany
Bas & Evelien van Melis
02.02.2017
Hans & Helmy, een gouden...
Bron: feedbackcompany
Familie Caelers
26.01.2017
Door alle goede recensies over...
Bron: feedbackcompany
Familie Caelers
23.01.2017
Door alle goede recensies over eerlijke prijzen, goede hulpverlening en alle lovende woorden, zijn we bij Reddy keukens Helmond gaan kijken. Inderdaad de prijzen waren netjes, we werden keurig geholpen en alles wat we wilden was mogelijk. Ze namen alle tijd om alles door te nemen en met foto's en al te illustreren. Uiteindelijk daar de keuken besteld....de leverdatum stond vast: 18 april (week 16) zou de keuken geleverd worden en 19 april zou de monteur komen. De vrijdag ervoor had ik nog geen tijd door gekregen, dus ik heb zelf zaterdag aan de bel getrokken. Toen kregen we te horen dat de keuken nog niet in het magazijn stond, dus maandag niet geleverd kon worden...maar geen nood, ze leveren hem gewoon dinsdagochtend en de monteur kan dan meteen aan de slag. Dus wij de rest van de keuken afgebroken in het weekend. Maandagavond werden we gebeld dat hij slecht nieuws had. De keuken was er niet en hij wist niet wat er mis was gegaan. Hij kwam keurig de dag erna praten en bood wel 1000 keer zijn excuses aan. Hij beloofde ons gouden bergen en alles zou goed komen, de fabrikant zou intern niet hebben gereageerd op een mail. 9 mei (week 19) zou de keuken geplaatst worden. In de tussentijd nog verschillende keren zelf achterna gebeld en tot 6 mei wist hij voor 99% zeker dat de keuken geleverd zou worden, maar 's middags bleek het toch weer uitgesteld te moeten worden, want de fabrikant had leverproblemen. Het zou week 22/23 worden. Nadat ik zelf weer in week 21 belde om te informeren, gaf hij aan dat hij nu de definitieve bevestiging had ontvangen en ze gaven aan in week 25 te leveren (donderdag/vrijdag) en dan week 26 te plaatsen (dus 10 weken na de eerste geplande plaatsing). Ik kreeg twee verknipte bestandjes die de bevestiging moesten voorstellen. Het vertrouwen bij mijn man was weg, maar ik wilde ze de kans nog geven. In week 24 een gesprek aangegaan, omdat we niet konden geloven dat als een fabrikant een fout maakt, hij de klant 10 weken langer op zijn keuken laat wachten, dan wordt het een prioriteit. We wilden zien wanneer de keuken besteld was, omdat we daar onze vraagtekens over hadden. Deze informatie was namelijk vakkundig geknipt uit de 2 bestandjes, want dit stond er tussenin. We kregen het niet te zien, maar door de leverproblemen en het feit dat ze wilden gaan stoppen met deze leverancier, had hij liever dat we de keukenovereenkomst zouden ontbinden, terwijl de keuken daadwerkelijk over 2 weken zou komen. We zijn naar een andere keukenzaak gegaan en hebben daar dezelfde keuken besteld, bij dezelfde leverancier.....en leverproblemen, nee hoor! De keuken stond er na 5,5 week, terwijl dit een nieuwe bestelling was. Dus....Als je een eenvoudige keuken wilt, zul je waarschijnlijk aan het goede adres zijn....kwalitatief zijn het prima keukens. Maar als zich problemen voor doen, hou dan rekening met weinig transparantie, (bel)afspraken niet nakomen, veel zelf overal achterna moeten zitten, een fantastisch verhaal en afbellen op het laatste moment.
Bron: Qasa
anonymous
06.12.2016
ZORGZAAM. UITSTEKENDE SERVICE. VLOTTE LEVERING.
Bron: feedbackcompany
Martijn
05.10.2016
Wij hebben nagenoeg dezelfde ervaring als JACQUELINE VAN DEN BOSCH. Alleen wij hebben de achterwand 14 juli besteld en deze is nu helaas nog niet geplaatst! Je krijgt absoluut een deskundige, vriendelijke bediending en een goede keuken voor een goede prijs. Alleen nakomen van leverdata etc is een minpunt.. Ik hoop dat dit verbetert, dan zou ik ze zeker een super beoordeling geven.
Bron: Qasa
Diana Van Kessel
14.09.2016
We hebben een keuken gekocht...
Bron: feedbackcompany
Aldenzee
06.09.2016
Vriendelijk, meedenkend en klantvriendelijk
Bron: feedbackcompany
Jacqueline van den Bosch
26.07.2016
Nieuwe keuken gekocht. Super goed geholpen bij het maken van allerlei keuzes, en heel handig dat je gelijk een 3D plaatje ziet. Ook de prijs was goed (scheelde toch een mooi bedrag tov een vergelijkbare keuken bij een ander bedrijf). Plaatsing ging wat minder soepel helaas. Leidingmonteur vergat een paar aansluitingen, en moest daarvoor terugkomen. Later bleek nog een aansluiting zo onhandig gemaakt dat de keukenmonteur de keuken niet kon aansluiten, dus nog opnieuw een leidingmonteur moeten laten komen. Ook bleek de muur achter de oude keuken niet vlak genoeg (kwamen we pas achter toen de oude keuken eruit was). Gelukkig kon Reddy heel snel een stukadoor regelen, waardoor het plaatsen van de keuken niet heel ver verschoven hoefde te worden. Plaatsen van de keuken ging verder prima (goede monteur). Maar daarna wel nog erg lang (8 weken) moeten wachten tot de achterwanden kwamen (was afgesproken dat die later geplaatst zouden worden, om te zorgen dat het allemaal goed zou passen). Maar uiteindelijk hebben we een hele mooie keuken, en best tevreden over de totale afhandeling. Reddy (Hans) was altijd goed bereikbaar en heeft zijn uiterste best gedaan om te zorgen dat alles soepel verliep.
Bron: Qasa
Kris Thomas
17.07.2016
Geweldig
Bron: feedbackcompany
gaal
08.07.2016
Top bedrijf beter kan niet.
Bron: feedbackcompany
B.P.H.L.M. van Doorn
07.07.2016
sociale, klantvriendelijk personeel die de...
Bron: feedbackcompany
Van Melis
21.06.2016
5 sterren is te weinig...
Bron: feedbackcompany
anonymous
01.04.2016
Zeer klantvriendelijk, maar met slordigheidsfoutjes.
Bron: feedbackcompany
Mark
20.02.2016
We hebben een nieuwe keuken...
Bron: feedbackcompany
Cornelissens
04.02.2016
Wij hebben via 100% NL...
Bron: feedbackcompany
L. van Kuijen
21.12.2015
Geweldige ervaring met dit bedrijf...
Bron: feedbackcompany
anonymous
11.11.2015
Fijne zaak een eerlijk en...
Bron: feedbackcompany
Bas Hermens
29.10.2015
Heel vriendelijk ontvangen en zeer...
Bron: feedbackcompany
Boetzkes
11.10.2015
Prettig ontvangst, en heel rustig...
Bron: feedbackcompany
G.Gunay
08.10.2015
Heel positief ik ben advies...
Bron: feedbackcompany
K Gunay
07.10.2015
Tot nu toe erg tevreden...
Bron: feedbackcompany
Jeroen
06.09.2015
No nonsens bedrijf, geen onzin...
Bron: feedbackcompany
anonymous
28.07.2015
Zeer prettig en service gericht
Bron: feedbackcompany
Toos Schuurmans
19.07.2015
Alle lof voor deze winkel...
Bron: feedbackcompany
Dams
14.07.2015
Uistekend
Bron: feedbackcompany
anonymous
10.07.2015
Duidelijkheid van begin tot einde
Bron: feedbackcompany