Wat klanten vinden van
REDDY Keukens Sittard
Sorteren:
John
04.11.2023
Reddy keukens zijn qua prijs en kwaliteit prima. Veel belangrijker is hoe de zaak geplaatst wordt, hoe de afwerking is en hoe ik achteraf geholpen wordt bij problemen en/of defecten. En dat ging/gaat hier heel goed. Niks te klagen.
Bron: Google
Yvonne
01.11.2023
Na faillissement Reddy keukens Heerlen zouden hun ivm fabrieksgarantie het verder oppakken om de problemen met de ladegeleiders op te lossen. Ze beloven veel maar blijven excuses zoeken en het uitstellen om probleem om te lossen. Ondertussen 2,5 maanden verder en niks is opgelost.
Bron: Google
Diana Lardinois
28.10.2023
Nadat we een keuken hadden gekocht bij Reddy Heerlen bleek dat deze zaak permanent zou sluiten. Gelukkig heeft Reddy Nederland op de juiste wijze gehandeld en ons doorverwezen naar Reddy Sittard. Inmiddels hebben we een prachtige keuken waarin vooral verkoper Maurice lof verdiend. Plaatsen van de keuken en de kleine verbouwing is gedaan door Marc Kaspers van c & c montage. Marc is zeer kundig en denkt in oplossingen. Hij lost kleine problemen vakkundig op.
Bron: Google
Kevin Los-van Es
19.09.2023
Goede service na fouten gemaakt in Heerlen.
Bron: Google
marcel callemeijn
10.12.2022
Bron: Google
Jasper Lesterhuis
28.01.2022
Samenvattend: 1 grote teleurstelling, het liefste zouden we nu de gehele keuken laten verwijderen en ergens anders dezelfde keuken kopen. Eerste gesprekken waren zeer prettig, we hadden eigenlijk al helemaal de keuken uitgedacht die we wilden dus de tekening was snel gemaakt. De wens om een kookplaat met 5 pitten en onderafzuiging te combineren met bovenkastjes kenbaar gemaakt, waarop het advies van eigenaar Daniël kwam dat dit ook prima ging met een kookplaat gecombineerd met afzuigkap. Het verschil in prijs besteed aan een cooker met meer opties. Vooraf moesten we in 1x het gehele bedrag betalen, maar het contact liep zo vlot dat we hier geen problemen in zagen. Op de dag vd levering, 30 november, bleken 2 ovens, 1 koelkast en de vaatwasser niet leverbaar. Er werd netjes een tijdelijke oven en vaatwasser geleverd, top service. We waren nog vol goede moed. Daniël (eigenaar) kwam ook kijken en zei dat alles goed in orde zou komen. De installateurs van DNKZ hadden blijkbaar moeite om het keukenblad te monteren en hebben de bevestigingspunten eraf geslepen, waardoor het blad niet meer goed aan elkaar te krijgen is en los ligt. De 2 monteurs hadden de 1e dag veel zaken niet goed gemonteerd, de 2e dag kregen we een andere monteur, die zich bij binnenkomst "kapot schrok". Hij is 3/4 dag bezig geweest met herstellen van fouten vd 1e dag in plaats van wat afrondende zaken zoals hij dacht te komen doen en heeft dit ook gemeld bij DNKZ. Er was dan ook een 3e dag nodig. Er waren diverse zaken niet in orde, moest van alles besteld worden (scharnieren, kromme deur, afdeklat, snoertje voor de lampen, beugel voor montage van het werkblad omdat ze dit op de 1e dag hadden doorgeslepen). We waren op dat moment nog positief gestemd, monteur Olaf had ons netjes geholpen en deed zijn best alles te herstellen en wat wel klaar was zag er goed uit. Bij de montage bleek dat onze cooker achter de keuken kon worden geplaatst omdat hier genoeg ruimte voor is, (kwestie van vooraf berekenen?) maar we kregen een halve lade geleverd omdat de cooker daar zou moeten staan. Dit had Daniël echter kunnen weten want hij had ons al gemeld dat hij thuis ook de cooker achter de keuken had staan. De lade van 90cm onder de wasbak had een uitsparing voor een sifon van maar liefst 70cm breed, leek ons ook niet helemaal de bedoeling aangezien dit slechts een cm of 8 hoeft te zijn. We hebben dit gemeld bij Daniël en kregen als reactie dat we voor €800,- nieuwe lades konden bestellen. Het verkeerde advies qua afzuiging werd gelukkig wel meteen erkend en we kregen een voorstel om dit aan te passen, de kookplaat en afzuigkap retour, nieuwe bovenkast en een tegemoetkoming van €1200,-. Wij zouden dan zelf een nieuwe kookplaat kopen en Reddy Keukens zou zorgen voor de montage, echter zijn we hierdoor wel €900,- meer kwijt omdat de kookplaat met afzuiging naar beneden duurder is. De eigenaar stuurde een nieuwe medewerker naar ons (werkte er net 1.5 week). Hij schrok zichtbaar van de situatie en gaf aan dat wij geen irreële zaken vroegen. Ik denk dat we hier wel met een bos bloemen en een taart langs mogen komen als alles weer in orde is waren zijn letterlijke woorden. We dachten dat nu alles geregeld zou gaan worden. Twee dagen later reageerde hij per mail, met de mededeling dat hij het besproken had met Daniël en die bleef bij zijn standpunt dat wij €800,- moesten betalen voor de lades en dat hij geen hogere tegemoetkoming hoefde te betalen. Na telefonisch contact met de medewerker (die wel echt zijn best wilde doen maar totaal werd teruggefloten door Daniël) belde ik Daniël zelf op. Aangezien wij van mening waren dat de lades niet door een andere situatie of wens vanuit ons kwam maar door foutieve berekening heb ik dit telefonisch gemeld bij Daniël. Hierop kreeg ik als antwoord (!!!) "Het mag bij jullie niks kosten toch"? Totaal verbijsterd door deze reactie, want we hadden toch 'gewoon' een keuken gekocht van €25.800,- . De irritatie nam toe en op mijn vraag waarom ik geen reactie kreeg, hij niet terugbelde én hij een medewerker langs stuurt die niks mag beslissen en waarvan zijn mening blijkbaar er niet toe doet dus hij had beter zelf langs kunnen komen, kreeg ik wederom een bizar antwoord: "ik heb geen tijd voor jullie want ben bezig met opzetten van een ander bedrijf en inrichten van mijn magazijn". Ik werk van 08 tot 20 en heb echt geen tijd. Hierop was mijn antwoord had dit alsjeblieft van tevoren gezegd dan hadden we onze keuken wel ergens anders gekocht. De vaatwasser had zo'n lange levertijd dat we maar hebben gecancelled, in de eerste week van December, de €1100,- die we al betaald hadden moeten we vandaag (28-01) nog steeds terug krijgen. Na een flinke discussie aan de telefoon met Daniël gaf hij aan de lades dan maar te betalen en dat we verder alleen met Toine moesten regelen. De dingen die besteld zouden zijn op 03-12, bleken nu nog steeds pas binnen te komen rond week 9, de 1e week van Maart terwijl de keuken geplaatst is op 30-11. Toine gaf aan dat in week 9 een monteur kon komen om de overige zaken te monteren en in week 8 een monteur om de kookplaat te plaatsen. Onze eigen aannemer zei dat hij dit wel meteen kon doen omdat we anders weer weken lang moesten wachten, hiermee ging Daniël akkoord. Het verlengsnoertje voor de spotjes met een levertijd van 3 maanden had hij gelukkig gewoon op voorraad. Na de toezegging dat we in ieder geval snel het geld vd vaatwasser terug zouden krijgen zijn we alweer 1.5 week verder en hebben we wederom niks ontvangen of gehoord. Kortom, we voelen ons behoorlijk geschoffeerd door een eigenaar van Reddy keukens die duidelijk laat merken na de verkoop niks meer om zijn klanten te geven. Samenvattend hebben we 2 maanden verder een keuken die totaal niet af is, een keukenblad dat provisorisch moet worden vastgemaakt, €4500,- die we nog terug moeten krijgen en een kookplaat die we al zelf hebben moeten betalen én laten installeren omdat dit pas eind februari zou kunnen. Over de manier waarop we telefonisch te woord zijn gestaan door Daniël hebben we werkelijk geen goed woord over. Als dit de manier is waarop Reddy Keukens met zijn klanten omgaat dan kan ik werkelijk niemand adviseren om daar ooit nog een keuken te kopen. Een totale deceptie, de oplevering van je keuken zou een moment moeten zijn waarna je kan genieten, het is nu slechts een bron van frustratie geworden waarbij we 100% spijt hebben dat we ooit met deze zaak in zee zijn gegaan. Het wachten is nu dan ook op de verdere afhandeling, het is maar te hopen dat in week 9 wél alles in orde gemaakt gaat worden en we ons geld eindelijk weer terug krijgen.... We hebben er weinig vertrouwen meer in en balen van de extra kosten die we nu hebben puur en alleen door het foute advies van Daniël zelf. Hij geeft de fout toe maar vervolgens zijn wij wel €900,- meer kwijt.
Wonder boven wonder is het bedrag van de vaatwasser nu ineens wél teruggestort.
Bron: Qasa
Fam Verheiden
20.09.2021
Fam Verheiden
Bron: feedbackcompany
Rian De boer
26.08.2021
Tijdens de bouwvak gesloten. Niets op de site staan. Staar zelfs dat ze open zijn. Speciaal 45 km voor gereden en een middag vrij voor genomen????
Bron: Google
R L
04.06.2021
Op de eerste plaats een eerlijk, vakkundig advies. Daarna een geweldige prijs zonder zogenaamde hoge kortingen en een 'a-la-minuut beslissingsprijs' gevolgd door een perfecte installatie. Ik zeg 'Reddy Keukens Sittard een absolute aanrader!
Bron: Google
Frans Niesten
03.06.2021
Mooie keukens, scherpe(re) NETTOprijs t.o.v. andere keukenzaken en doen echt wat ze beloven. Kortom, een aanrader!
Bron: Google
Ron Mohren
03.06.2021
Bron: Google
cor froijen
03.10.2019
Bron: Google
S A
28.07.2019
Bron: Google
Hubert Huebben
05.05.2019
Da lohnt es sich auch ein paar Kilometer weiter zu fahren, weil das Angebot und Auswahl der Küchen, wesentlich preiswerter sind als in Deutschland.
Bron: Google
Hubert Huebben
05.05.2019
Da lohnt es sich auch ein paar Kilometer weiter zu fahren, weil das Angebot und Auswahl der Küchen, wesentlich preiswerter sind als in Deutschland.
Bron: Google